+40 269 501 900
Autentificare
+40 269 501 900

Despre trimitepachet.ro

 

Despre platforma www.trimitepachet.ro

 

Platforma www.trimitepachet.ro vă este pusă la dispoziție de compania GLS România. Prin intermediul platformei, puteți expedia pachete online, oricând doriți.

 

Gestionați-vă trimiterile prin internet. Cu ajutorul platformei http://www.trimitepachet.ro, GLS vă oferă o soluție convenabilă pentru expedierea trimiterilor postale online, disponibilă atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii cu trimiteri ocazionale.

 

Expeditorii pot organiza toate etapele de expediere online, inclusiv plata și imprimarea etichetelor. După pregătirea trimiterii poştale, expeditorii trebuie să îl predea către un punct de acces GLS. Oferta noastră este disponibilă pentru trimiteri poştale naționale și internaționale.

 

Nu este necesară instalarea unui software, ci este necesară crearea unui cont. Ulterior înregistrării, expeditorii pot iniția imediat procesul de expediere online.

 

Beneficiile dumneavoastră

• Vă înregistrați pe site cu doar câteva click-uri, iar datele dumneavoastră rămân confidențiale,

• Plasați comanda de trimitere simplu și rapid,

• Expedieri de trimiteri poştale în 25 țări europene,

• Puteţi pregăti trimiterea la orice oră, atunci când este convenabil pentru dumneavoastră,

• Plătiți costul trimiterii online,

• Aveți posibilitatea de a colecta ramburs pentru trimiterile expediate în România,

• Beneficiați de calitatea serviciilor GLS.

 

Pașii necesari expedierii unei trimiteri poştale

 

Pentru a expedia o trimitere poştală, este necesară accesarea paginii www.trimitepachet.ro/wpso și realizarea următorilor pași:

1. Creați un cont pe platformă sau, în cazul în care aveți deja un cont, autentificați-vă cu numele de utilizator existent;

2. Accesați paginahttp://www.trimitepachet.ro/wpso pentru a a expedia o trimitere poştală;

3. Completați informațiile expeditorului și ale destinatarului;

4. Măsurați trimiterea poştală și introduceți dimensiunile acesteia;

5. Dacă este cazul, introduceți suma ramburs și contul unde doriți să se vireze această sumă;

6. Plătiți trimiterea online și imprimați eticheta.

7. Lipiți eticheta pe cea mai mare latură a trimiterii poştale;

8. Predați coletul către un punct de acces GLS. Trimiterea poştală nu poate fi preluată de la adresa de expediție, ci trebuie predată  unui punct de acces GLS.

 

Raportul preț-performanță GLS

 

Prețurile sunt calculate în funcție de dimensiunea trimiterii poştale. Prețul se calculează însumând cea mai lungă latură și cea mai scurtă latură a trimiterii poştale. În total, există cinci categorii de prețuri. După măsurarea trimiterii poştale, puteți verifica în ce categorie de preț se încadrează aceasta.

 

O trimitere poştală poate cântări până la 31,5 kg.

 

Puteți găsi prețurile pentru trimiterile în Europa și informații importante în lista noastră de prețuri.

 

Consultați lista de prețuri

 

Alte informații importante:

 

Vă rugăm să parcurgeți aceste informații înainte de expedierea unei trimiteri poştale:

 

Informații etichetă

Informațiile introduse la pasul 3 sunt foarte importante. GLS realizează livrarea trimiterii poştale pe baza acestor informații. Informațiile introduse în aceste câmpuri trebuie să fie corecte și complete: stradă, număr, oraș, cod poștal, țară, număr de telefon și e-mail (dacă este cazul).

Etichetă trimitere

Eticheta trimiterii poştale este trimisă prin e-mail către expeditor (dumneavoastră). Această etichetă trebuie lipită pe cea mai mare latură a trimiterii poştale, astfel încât să fie vizibilă.

Predarea trimiterii

După ce trimiterea a fost pregătită corespunzător pentru expediere şi aţi ajuns la depozitul GLS, puteți preda trimiterea persoanei responsabile din locaţia GLS (de regulă, șeful de depozit).

 

Ramburs

În cazul în care doriţi ca destinatarul să plătească transportul, includeţi valoarea transportului în suma rambursului care urmează a fi colectat.

Valoarea rambursului nu poate depăși 2,000 RON/trimitere poştală. Plata se realizează online, înainte de preluarea trimiterii poştale. Valoarea serviciului poştal se include în suma care urmează să fie colectată.

Termenul de returnare a contravalorii acestor trimiteri poştale către expeditor (sumele colectate de la destinatar) se efectuează în maxim 10 zile lucrătoare de la livrare, prin virament bancar. 

Trimiterea poştală va ajunge rapid şi sigur la destinatar.

 

 

Pachetomatele GLS au fost scoase din uz. Coletele se pot preda doar la un depozit GLS.
 

Locaţii GLS

Trimiteriile pregătite şi achitate se vor preda la un punct de acces GLS din România. Locaţiile acestora le puteţi găsi pe website-ul companiei, folosind instrumentul de căutare:

Căutați o locaţie GLS