+40 269 501 900
Autentificare
+40 269 501 900

Despre trimitepachet.ro

 

Despre platforma www.trimitepachet.ro

 

Platforma www.trimitepachet.ro vă este pusă la dispoziție de compania GLS România. Prin intermediul platformei, puteți expedia pachete online, oricând doriți.

 

Gestionați-vă întreaga expediere de colete prin internet. Cu ajutorul platformei http://www.trimitepachet.ro, GLS vă oferă o soluție convenabilă de transport de colete online, disponibilă atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii cu trimiteri ocazionale de colete.

 

Expeditorii pot organiza toate etapele de expediere a coletelor online, inclusiv plata și imprimarea etichetelor. După pregătirea coletului, expeditorii trebuie să îl predea către un depozit GLS. Oferta noastră este disponibilă pentru expedieri naționale și internaționale.

 

Nu este necesară instalarea unui software, ci este necesară crearea unui cont. Ulterior înregistrării, expeditorii pot iniția imediat procesul de expediere online.

 

Beneficiile dumneavoastră

• Vă înregistrați pe site cu doar câteva click-uri, iar datele dumneavoastră rămân confidențiale,

• Plasați comanda de trimitere colet simplu și rapid,

• Trimiteți colete în 25 țări europene,

• Puteţi pregăti coletul la orice oră, atunci când este convenabil pentru dumneavoastră,

• Plătiți costul transportului online,

• Aveți posibilitatea de a colecta ramburs pentru coletele expediate în România,

• Beneficiați de calitatea serviciilor GLS.

 

Pașii necesari expedierii unui colet

 

Pentru a trimite un pachet, este necesară accesarea paginii www.trimitepachet.ro/wpso și realizarea următorilor pași:

1. Creați un cont pe platformă sau, în cazul în care aveți deja un cont, autentificați-vă cu numele de utilizator existent,

2. Accesați paginahttp://www.trimitepachet.ro/wpso pentru a trimite un colet

3. Completați informațiile expeditorului și ale destinatarului;

4. Măsurați coletul și introduceți dimensiunile acestuia;

5. Dacă este cazul, introduceți suma ramburs și contul unde doriți să se vireze această sumă;

6. Plătiți livrarea online și imprimați eticheta.

7. Lipiți eticheta pe cea mai mare latură a coletului;

8. Predați coletul către un depozit GLS. Coletul nu poate fi preluat de la adresa de expediție, ci trebuie predat la unui din depozitele GLS.

 

Raportul preț-performanță GLS

 

Prețurile sunt calculate în funcție de dimensiunea coletului. Prețul se calculează însumând cea mai lungă latură și cea mai scurtă latură a coletului. În total, există cinci categorii de prețuri. După măsurarea coletului, puteți verifica în ce categorie de preț se încadrează acesta.

 

Un colet poate cântări până la 31,5 kg.

 

Puteți găsi prețurile pentru expediere în Europa și informații importante în lista noastră de prețuri.

 

Consultați lista de prețuri

 

Alte informații importante:

 

Vă rugăm să parcurgeți aceste informații înainte de expedierea unui colet:

 

Informații etichetă

Informațiile introduse la pasul 3 sunt foarte importante. GLS realizează livrarea coletului pe baza acestor informații. Informațiile introduse în aceste câmpuri trebuie să fie corecte și complete: stradă, număr, oraș, cod poștal, țară, număr de telefon și e-mail (dacă este cazul).

Etichetă colet

Eticheta coletului este trimisă prin e-mail către expeditorul coletului (dumneavoastră). Această etichetă trebuie lipită pe cea mai mare latură a coletului, astfel încât să fie vizibilă.

Predarea coletului

După ce pachetul a fost pregătit corespunzător pentru expediere şi aţi ajuns la depozitul GLS, puteți preda coletul persoanei responsabile din depozit (de regulă, șeful de depozit).

Pachetomatele sunt parțial indisponibile. La secțiunea „Metodă de expediere pachet”, verificați dacă Pachetomatul pe care doriți să îl selectați este disponibil.

Ramburs

În cazul în care doriţi ca destinatarul să plătească transportul, includeţi valoarea transportului în suma rambursului care urmează a fi colectat. După ce destinatarul preia pachetul şi achită rambursul, suma colectată se virează în contul specificat în termen de maxim 10 zile de la data încasării.

Valoarea rambursului nu poate depăși 2,000 RON/pachet.Plata se realizează online, înainte de expedierea coletului.

Pachetul va ajunge rapid şi sigur la destinatar.

 

 

Locaţiile Pachetomatelor GLS

Coletele pot fi predate la un Pachetomat GLS din România. Locaţiile acestora sunt următoarele:

 

Pachetomat

Adresă

Pachetomat Arad

Bulevardul N. Titulescu, Zona III, nr. 4, Arad, jud. Arad

Pachetomat Bacău

Str. Ștefan cel Mare, nr. 28A, Bacău, jud. Bacău

Pachetomat București 1

Barbu Văcărescu, nr. 154-158, Sector 2, București

Pachetomat București 2

Str. Postavarului, nr. 24-52, Sector 3, București

Pachetomat București 3

Str. Brașov (Dr. Taberei), nr. 23A, Sector 6, București

Pachetomat Cluj Napoca

Calea Florești, nr. 56, Cluj Napoca, jud. Cluj

Pachetomat Iași

Str. Arcu, nr. 29, Iași, jud. Iași

Pachetomat Ploiești

Str. Libertății, nr. 4, Ploiești, jud. Prahova

Pachetomat Satu Mare

Str. C.S. Anderco, nr. 1, Satu Mare, jud. Satu Mare

Pachetomat Timișoara

Calea Circumvalațiunii, nr. 35, Timișoara, jud. Timiș

 

Locaţiile depozitelor GLS

Coletele pregătite şi achitate se vor preda la un depozit GLS din România. Locaţiile acestora le puteţi găsi pe website-ul companiei, folosind instrumentul de căutare depozit:

Căutați un depozit GLS