+40 269 501 900
Autentificare
+40 269 501 900

Pachetomat - locatii GLS

 

Despre platforma www.trimitepachet.ro

 

Platforma www.trimitepachet.ro vă este pusă la dispoziție de compania GLS România. Prin intermediul platformei, puteți expedia pachete online, oricând doriți.

 

Beneficiile dumneavoastră

• Vă înregistrați pe site cu doar câteva click-uri, iar datele dumneavoastră rămân confidențiale,

• Plasați comanda de trimitere colet simplu și rapid,

• Trimiteți colete în 25 țări europene (vezi lista țărilor aici),

• Puteţi pregăti coletul la orice oră, atunci când este convenabil pentru dumneavoastră,

• Plătiți costul transportului online,

• Aveți posibilitatea de a colecta ramburs pentru coletele expediate în România,

• Beneficiați de calitatea serviciilor GLS.

 

Pașii necesari expedierii unui colet

Pentru a trimite un pachet, este necesară accesarea paginii www.trimitepachet.ro/wpso și realizarea următorilor pași:

1. Creați un cont pe platformă sau, în cazul în care aveți deja un cont, autentificați-vă cu numele de utilizator existent,

2. Accesați paginahttp://www.trimitepachet.ro/wpso pentru a trimite un colet

3. Completați informațiile expeditorului și ale destinatarului;

4. Măsurați coletul și introduceți dimensiunile acestuia;

5. Dacă este cazul, introduceți suma ramburs și contul unde doriți să se vireze această sumă;

6. Plătiți livrarea online și imprimați eticheta.

7. Lipiți eticheta pe cea mai mare latură a coletului;

8. Predați coletul către un depozit GLS.

 

Alte informații importante:

Informații etichetă

Informațiile introduse la pasul 3 sunt foarte importante. GLS realizează livrarea coletului pe baza acestor informații. Informațiile introduse în aceste câmpuri trebuie să fie corecte și complete: stradă, număr, oraș, cod poștal, țară, număr de telefon și e-mail (dacă este cazul).

Etichetă colet

Eticheta coletului este trimisă prin e-mail către expeditorul coletului (dumneavoastră). Această etichetă trebuie lipită pe cea mai mare latură a coletului, astfel încât să fie vizibilă.

Predarea coletului

După ce pachetul a fost pregătit corespunzător pentru expediere şi aţi ajuns la depozitul GLS, puteți preda coletul persoanei responsabile din depozit (de regulă, șeful de depozit).

Pachetomatele sunt momentan indisponibile. La secțiunea „Metodă de expediere pachet”, selectați întotdeauna „Voi preda pachetul la un depozit GLS”.

Ramburs

În cazul în care doriţi ca destinatarul să plătească transportul, includeţi valoarea transportului în suma rambursului care urmează a fi colectat. După ce destinatarul preia pachetul şi achită rambursul, suma colectată se virează în contul specificat în termen de maxim 10 zile de la data încasării.

Valoarea rambursului nu poate depăși 2,000 RON/pachet.Plata se realizează online, înainte de expedierea coletului.

Pachetul va ajunge rapid şi sigur la destinatar.

GLS Romania vă oferă servicii flexibile la preţuri accesibile!

Verificați lista de prețuri pentru pachetele GLS

 

Locaţiile depozitelor GLS

Coletele pregătite şi achitate se vor preda la un depozit GLS din România. Locaţiile acestora le puteţi găsi pe website-ul companiei, folosind instrumentul de căutare depozit:

Verificați lista depozitelor